Happy New Year *2014*
Thursday, January 2, 2014 | Thursday, January 02, 2014 | 3 comments


Assalamualaikum and hello world + 2014. 2014  is the current year, and is a common year starting on Wednesday.

Pejam celik, pejam celik dah 2014 and aku pon dah masuk 15 tahun. Cepatnya masa berlalu kan? Untuk tahun 2013 sebenarnya bagi aku tkde apa-apa yg menarik berlaku, and tkde perkara yg sedih / happy ke apa ke semuanya biasa je, ataupon aku yg hati kering -.- hahaha. Aku harap pada tahun 2014 ni aku dpt tros melangkah ke depan dgn semangat *cehh*, and semoga pada tahun ni Allah permudahkan segala urusan aku. Amiin!

Oh ya. Tahun 2013 akak aku kahwin, and mak sedara aku kawin nk gambar tak? hehehe. tkyah ah. :3 kalau nak g tgok kat facebook aku je lah, bhahahaha. apa-apa pon, Semoga mereka bahagia ke anak cucu, cicit, piut dll. heeeeeeeeee tk lama lagi, InsyaAllah aku akan jadi mak sedara + dpt sepupu baru. Abah and Mama? ada cucu la jawapannya. nenek + atuk muda. hahahaha. jangan gelak kuat-kuat :p

Top 3 Favourite Movies 2013

Despicable Me 2


Favourite movie utk tahun 2013 pon aku nak listkan ni. hehehe. okay first aku suka cerita ni.. sebab pertama, minions ni comel-comel belaka.. tk percaya? sila tgok gmbar di atas ni. hehehe. characters seterusnya aku suka 3 org kanak-kanak ni terutama sekali adik dia yg paling bongsu, Agnes comel gilaaaaaaaaaaaaa woii. hehehe. mata dia bulat o.o


Cloudy with a Chance of Meatballs 2


Aku suka cerita ni sebab cerita ni macam penuh dgn fantasy + makanan lagi lagi masa aku tgh tgok cerita ni aku tgh lapar, hahahaha.
Epic


Cerita ni penuh dgn Fantasy + Adventure hehehe and main character dia handsome kan? :3 hahahahaha. part yg paling aku suka masa MK tu jadi kecil, pastu dia ckp "about glue...." hahahaha. aku ketawa mcm org gila kot. -_- kalau korang tk tgok cerita ni, korang mesti tkkan faham knpe aku gelak padahal MK ckp "about glue...." shj. kan kan?

Fuhhh.. penat aku menaip kalau tk comment articles ni, aku tktahu laaa. hahahahahahaha. okbye bye jumpa anda di post strosnyaa ^^

NEW // OLD